سیاست های حفظ حریم خصوصی سامانه عادل

 

ما سامانه عادل هستیم

اینجا سامانه عادل به عنوان پلی مابین وکلا و کارشناسان حقوق ثبت شده در سیستم و کاربران می باشد و این نشانی وب‌سایت ما است:  http://aadel.ir

جمع آوری اطلاعات شخصی کاربران

سامانه عادل در مواردی که نیاز مند باشد از روشهای فنی اقدام به جمع آوری اطلاعات می نمایند. این اطلاعات می تواند مربوط به دفعات بازدید، مدت زمان بازدید،‌ نسخه‌ی مرورگر و سایر اطلاعات فنی به منظور بهبود خدمات استفاده خواهند شد و ارتباطی با اطلاعات شخصی فرد نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات ثبت شده

ما اطلاعاتی را که در فرم نظرات توسط بازدید کننده‌ها ارائه می‌شود و همچنین آدرس IP و سیستم عامل یا مرورگر استفاده شده را برای کمک به تشخیص هرزنامه ها و فایل های اسپم نگهداری می کنیم.

تصاویر و مدارک آپلود شده در سیستم توسط کاربر و با مسئولیت شخصی وی در به اشتراک گذاری آنها با سایر کاربران انجام می گیرد. لذا کاربران باید نسبت به انتخاب و تشخیص صلاحیت ارسال مدارک و تصاویر بررسی های لازم را انجام داده و به مشخصات ذکر شده از کارشناسان توجه کافی را داشته باشند. امکان حذف تصاویر و پاک کردن مدارک در پروفایل کاربر وجود دارد.

فرم‌های ورود اطلاعات

مسئولیت صحت اطلاعات ثبت شده در سیستم بر عهده کاربر و صاحب اطلاعات که آن را وارد کرده است خواهد بود. لذا هرگونه اختلاف یا اشتباه در اطلاعات چه به صورت عمدی و ارادی و یا غیر عمد در میزان یا موضوع اطلاعات ثبت شده نیز بر عهده کاربر خواهد بود. لذا توصیه می شود در ثبت اطلاعات و مطالب پر شده در فرم های اطلاعات توجه لازم بنمائید.

کوکی‌ها

کوکی ها به لحاظ فنی تنها برای شناسایی ورود و خروج شما در سایت عادل و تسهیل استفاده شما از خدمات سامانه ممکن است توسط مرورگر شما در سیستم نگهداری شود یا بر روی مرورگر شما تنظیم گردد. این کوکی ها محتوی اطلاعات شخصی شما نیستند و بسته به نوع استفاده و روش قرار گیری پس از مدتی از بین خواهند رفت.

محتوای بارگذاری شده از وب‌سایت‌ها دیگر

برخی مقالات و اخبار مربوط به موضوع سایت ممکن از با ذکر منبع اطلاعات در سایت ما جاگذاری گردند که محتوای و موضوع و مطالب مربوطه از قبیل تصویر و لینک های احتمالی منطبق با اطلاعات منبع خواهد بود. بنابراین مسئولیت صحت اطلاعات آورده شده و رفتار سایت منبع با شما بر عهده منابع یا منبع ذکر شده خواهد بود و ما هیچگونه دخل و تصرفی در آن نخواهیم داشت.

پیوندها

در برخی مطالب و یا محل هایی از سیستم ممکن است آدرس پیوند سایت های دیگر و منابع اطلاعاتی دیگری ذکر شود که با ورود کاربر به سایت مذکور قوانین حاکم بر سایت مقصد برقرار خواهد بود. لذا این سایت در قبال نوع رفتار و استفاده سایت مذکور در ارتباط با اطلاعات احتمالی دریافتی از شما مسئول نخواهد بود. توصیه میشود کاربران در هنگام خروج از سایت عادل و مراجعه به دیگر سایت به قوانین حفظ حریم اطلاعات شخصی آنها توجه لازم داشته باشند.

تجزیه و تحلیل اطلاعات

اطلاعات جمع آوری شده در سیستم برای بهبود نحوه خدمات رسانی و ارتقاء کیفیت آن ممکن است مورد تجزیه و تحلیل آماری قرار بگیرد. این منظور صرفا برای هدف مشخص شده انجام شده و استفاده دیگری نخواهد داشت.

همچنین در برخی موارد برای تشخیص هرزنامه ها و جلوگیری از حملات ربات های اینترنتی داده های ورودی مورد تحلیل قرار خواهند گرفت.

اطلاعات شما را با چه کسی به اشتراک می‌گذاریم

امکان به اشتراک گذاری اطلاعات تکمیلی توسط خود کاربر تعیین میگردد و سیستم با توجه به مجورهای داده شده برای هر بخش نسبت به اشتراک مطلب اقدام می کند. در بقیه موارد اطلاعات اولیه شما در صورتی که شما با کارشناس مربوطه اجازه بررسی داده باشید قابل رویت خواهد بود.

اطلاعات دریافتی کاربران توسط سامانه عادل بهیچ عنوان در خارج از سامانه عادل قابل به اشتراک گذاری یا ارسال نخواهد بود و سامانه عادل هیچ ارتباطی برای دسترسی از این اطلاعات را ایجاد نخواهد کرد.

چه مدت ما اطلاعات شما را حفظ می‌کنیم

در صورتی که بر روی یک مطلب نظر خود را اضافه کنید، نظر شما بطور نامحدود تا زمانیکه مطلب بر روی سایت قرار داشته باشد نیز باقی خواهد ماند. این امکان برای مدیران سایت وجود دارد تا در موارد لازم نسبت به رد یا حذف نظر از روی سایت اقدام کنند.

اطلاعات کاربرانی که در سایت ثبت نام می کنند در سایت باقی خواهند ماند و همه کاربران میتوانند اطلاعات تکمیلی خود را در هر زمان بررسی، ویرایش و یا حذف نمایند. مدیران سایت نیز میتوانند در صورت نیاز این اطلاعات را مشاهده و ویرایش نمایند. که این ویرایش در جهت رفع مشکلات احتمالی و بهینه سازی خدمات خواهد بود. اطلاعات اولیه کاربری مثل نام کاربری و فیلدهای اولیه مشخصات کاربر که در اولین ورود دریافت میشوند قابل تغییر نخواهند بود.

حقوقی که بر روی داده‌هایتان دارید

اگر در سامانه عادل حساب کاربری ایجاد کرده اید میتوانید از طریق امکانات موجود در سایت اطلاعات شخصی خود را بصورت یک فایل خروجی دریافت نمایید. در صورت تمایل نیز میتوانید اطلاعات و حساب کاربری خود را حذف نمایید. این موضوع شامل اطلاعاتی که ما برای مصارف اداری و قانونی و امنیتی مجبور به نگهداری از آن خواهیم بود، نمی شود.

داده‌های شما کجا مورد بررسی قرار می گیرند

دیدگاه‌های بازدیدکننده ها ممکن است از طریق یک سرویس تشخیص هرزنامه خودکار مورد بررسی قرار بگیرند. همچنین آمار ورود و خروج و نحوه استفاده از سایت  برای انجام تحلیل های آماری موتورهای جستجو مورد بررسی قرار می گیرند.

الزامات افشای قانونی صنعت

سامانه عادل تحت حاکمیت قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران در حال فعالیت می باشد و کلیه مراجع ناظر و قانون گذار کشور در مواردی که نیازهای امنیتی کشور ایجاب نماید امکان بررسی اطلاعات را با ارائه احکام صادره قانونی مراجع ذیربط پیدا خواهند نمود. این موضوع همانند تمامی سامانه ها و کسب و کارهای اینترنتی فعال کشور خارج از توانایی ها و حوزه اختیارات سامانه عادل بوده و عادل چاره ای جز تبعیت از قوانین نخواهد داشت.

اطلاع رسانی از تغییرات

اگر نیاز به اعمال تغییر در سیاست های حفظ حریم شخصی اطلاعات سامانه عادل بوجود آمد، کلیه تغییرات به عنوان اطلاعیه سیستمی برای تمامی کاربران سیستم که دارای حساب کاربری هستند اعلام و اطلاع رسانی خواهد گردید. این به منظور آگاهی هر چه بیشتر کاربران از حقوق خود نسبت به اطلاعات کاربری خود میباشد. لذا سامانه عادل از اطلاعات جمع آوری شده در موارد ذکر شده استفاده خواهد نمود.